Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно наказу Державної судової адміністрації України від 31 травня 2013 року № 72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу» (далі - Наказ), з 17 червня 2013 року запроваджено порядок обміну електронними документами між Олевським районним судом Житомирської області та учасниками судового процесу /кримінального провадження/, паралельно з документами у паперовому вигляді.
До 17 червня 2013 року проект «Електронний суд» вже запроваджено у 15 судах загальної юрисдикції /відповідно до наказу ДСА України від 07 вересня 2012 року №105/.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: 02896182@mail.gov.ua.
2. Роздрукувати заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді /типова форма заявки розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України/ та подати її до суду особисто або через уповноваженого представника.
Процесуальні документи в електронному вигляді по відповідній справі будуть надходити на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу, зазначену в Заявці.