Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ
ГРОМАДЯН-ВІДВІДУВАЧІВ СУДУ
У Олевському районному суді Житомирської області узагальнили результати анонімного письмового опитування громадян-відвідувачів суду, яке відбулось у період з 06 по 08 червня 2015 року.
Дослідження громадської думки організовано з метою оцінки якості роботи суддів та працівників апарату суду та комфортності перебування у суді. Опитування громадян проводила консультант суду Мельник М.М., яка пропонувала відвідувачам суду заповнити анонімну анкету.
Анкета складає у своєму змісті 12 запитань. До змісту анкети було занесено питання, які показують сильні та слабкі сторони діяльності суду, виявляють суспільні очікування щодо роботи суду. Серед них — зручність місць для відвідувачів, наявність зразків документів, обґрунтованість перенесення слухання у справі, доброзичливість та повага працівників суду, дотримання суддями процедури судового розгляду, вчасне отримання повісток про розгляд справи, доступність мови судового рішення тощо.
В опитуванні, яке тривало три дні, взяли участь 46 респондентів. Під час заповнення анкети громадяни оцінювали діяльність Олевського районного суду за п’ятибальною шкалою. Вивчення громадської думки з допомогою анкетування проводилося в суді втретє (перший досвід проведення такого анкетування отримано у 2013 році), що дало змогу дослідити зміни в роботі суду та у сприйнятті громадянами його діяльності.
Найвищими балами громадяни оцінили характер спілкування суддів та працівників суду з учасниками судового процесу, повноту й доступність інформації на сторінках офіційного веб-сайту суду та інформаційних стендах суду, можливість вчасно ознайомитись з матеріалами справи та отримати судове рішення у справі, дотримання суддею процедури судового розгляду.
Останнім часом ЗМІ досить часто згадують про судову систему, суддів зокрема. Тому, мабуть і результати анкетування у питанні: «Чи довіряєте Ви суду у якому розглядається Ваша справа?» у порівнянні з попередніми опитуваннями (які були позитивними) змінилися – виявили недовіру 4% (2 опитаних громадянина).
Загалом, підсумки опитування є позитивними (96% опитаних громадян надали позитивні оцінки).
Підсумки анкетування буде використано для вжиття заходів щодо усунення недоліків у роботі суду. Періодичне анкетування громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи суду та прозорості судової системи.