Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Олевському районному суді Житомирської області (далі - суд) робота із зверненнями громадян ведеться на підставі ст. 40 Конституції України 1996 року, Закону України «Про звернення громадян» від 02.01.1994 року № 653-ХІУ, Указів Президента України від 19.03.1997 року №241/97 «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення», від 13.08.2002 року №700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», від 14.04.2004 року № 434 «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади...», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, «Методичних рекомендацій по організації та веденню роботи із зверненнями громадян у загальних місцевих та апеляційних судах», іншими нормативними актами, які регулюють роботу зі зверненнями громадян та не суперечать чинному законодавству України.
За 2016 рік до суду надійшла 1 заява. Відповідь на заяву надано з дотриманням термінів розгляду відповідно до вимог діючого законодавства, а саме - до 5 діб.
В Олевському районному суді Житомирської області дотримуються вимог по веденню журналу реєстрації звернень громадян та реєстраційно-контрольних карток, присвоєнню індексів зверненням, по оформленню письмового провадження за зверненнями.
Потрібно зазначити, що в суді стан діловодства стосовно розгляду звернень громадян за 2016 рік відповідає вимогам чинного законодавства України, відкритий доступ до публічної інформації шляхом оприлюднення на веб-сайті інформації, пов’язаної з діяльністю суду .
Керівник апарату суду особисто контролює наповнення інформацією, яка підлягає оприлюдненню на веб-сторінці суду та інформаційних стендах в приміщенні суду.
На нарадах головою суду та керівником апарату суду постійно звертається увага працівників апарату суду на необхідність дотримання вимог діючого законодавства України під час роботи зі зверненнями громадян.
З метою посилення рівня довіри і поваги до суду з боку громадян, а також виняткової відповідальності, честі і гідності працівників судової системи проведено методично - роз»яснювальну роботу, внаслідок чого скарг у 2016 році до суду не надходило.